Den 27 maj 2011 – Feber och provsvar

Sov dåligt i natt. Mina ben värkte och jag drömde så konstigt.

Vaknade varm och febrig. Typiskt!

Vi som skulle till Göteborg idag för karnevalen.

Bara att ta en värktablett och krypa ner i sängen igen.

 

Sen kom posten. Med provsvar från biopsin.

Man tror att det ska gå bra att enbart operera.

Men det är skickat en remiss till kirurgen i Malmö för att de ska

få titta på bilder och provsvar innan jag kan få ett definitivt besked.

Ännu mera väntan alltså...(suck).

Men är ändå lite lättad för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Elise

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 05:09:52
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0