Den 10 juni 2011 – Myskväll med Lova

Dagarna flyter på. Och det går hur bra som helst.

Upp till dagis och jobb, hämtning, middag och nattning.

Vardag och rutiner. Och jag mår så bra av det!

 

Min syster skulle ha kommit ner över helgen, men blev sjuk L

Så nu får vi sysselsätta oss själva jag och Lova.

Vi började med att efter dagis gå upp till stan och hämta ut

ett paket på posten (bland annat en tröja med hello Kitty till Lova).

Och så köpte vi godis och hyrde + köpte film.

Väl hemma lagade vi pizza och var så busiga att vi åt den framför

teven och tittade på Lovas nya film – Musses klubbhus.

 

Funderade lite över om jag är en dålig och slapp mamma som

bara skämmer bort mitt barn? Eller om jag är en bra mamma som

gör henne lycklig?

 

Bestämde mig för att jag är en fantastisk mamma =)

Lova är väldigt snäll och omtänksam, oftast i alla fall.

(Trotsa måste man ju få göra ibland)!

Och hon uppskattade dagen och somnade nöjd och glad.
Det gjorde jag med ;-)

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej!

Du är absolut den bästa mamma för din dotter. Hon kan inte ha någon bättre.

Kram Carina

2011-06-26 @ 12:02:39
Postat av: Jenny

Tack Carina!

Ibland behöver man bli påmind om det!

Kram till dig <3

/Jenny

2011-06-27 @ 01:35:31
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0