Den 1 juli 2011 – Hjälp, vad händer?!

Jag är en människa med superkoll.
Åtminstone har jag alltid varit det förr genom åren.

Jag organiserar, planerar, gör listor och skulle aldrig glömma

bort en födelsedag eller ens namnsdag!

Igår tittade jag i min kalender. Försäkringskassan klockn 09.
Bra tänkte jag. Då kan jag lämna Lova på dagis på vägen dit.
Och sen hem och äta frukost och sen gå ut med min syster som

är hos oss på besök.

Idag klockan 11 ringer telefonen.
Varför dök jag aldrig upp på mötet?
Mötet??? Vad??
NEJ, JAG MISSADE MÖTET!!!
Glömde helt bort det. Hur lyckades jag med det?!
Pinsamt!

Börjar bli riktigt orolig för mitt minne...
Måste nog börja skriva listor och sätta lite överallt i längeheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0