Blogg per automatik...

Hej alla söta.
Det är natt 03:25. Fredagen den 1 juli.
Trots att vi är mitt i sommaren har inte solen
lyckats bryta sig igenom min vårdepression i år.  

Jag brukar ju skriva när jag är nere.
Som nån slags terapi. Och det brukar fungera.

Men nu är jag bara så trött. Utmattad. 
Gör ont och på ett känslomässigt plan så orkar
jag bara inte just nu.

Vad jag vill säga är att jag sviker nu. Fuskar.
Lägger detta och en rad andra inlägg på
"automatisk inläggning" med jämna mellanrum.

Nu är det skönt att ha färdiga texter som jag bara kan 
sätta datum och tid på så sköter blogg.se resten åt mig.

Kram till er alla!
Ni betyder så mycket för mig!!

Kommentarer
Postat av: Anders

Tänker på dig och hoppas att solen snart tittar fram hos dig igen. Styrke kramar från mig o barnen

2011-07-03 @ 07:00:51
Postat av: Pia i Skåne

Vi som följer dig läser ändå. Jag är inne varje dag. Hoppas att du snart mår bättre, ta hand om dig och lilla Lova.

2011-07-03 @ 11:46:22
Postat av: Mimmi

Ta hand om dig och lova.

Bamsekram från Mimmi

2011-07-03 @ 16:13:54
Postat av: Annica S

Ta hand om dig, vännen - du finns i mina tankar <3 <3 <3

2011-07-03 @ 19:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0