Den 24 mars – Världens underbaraste vänner!

Resan upp till Göteborg gick hur smidigt som helst!

Lova var som vanligt världens snällaste <3

Vi delade på en smörgås och tittade ut genom fönstret.

Läste en bok om Babar och delade på en kanelbulle.

Sen tittade Lova på Musses klubbhus på dvd och jag halvsov.

Framme!

 

Vid middagstid tog min mamma över ansvaret för Lova och jag

åkte in till resemässan tillsammans med en kompis.

Det bjöds på alltifrån mat, ost, snittar och glass till öl, vin och

annat alkoholhaltigt.

Behöver jag säga att jag drack aningen för mycket?

 

Sen mötte vi upp ännu en vän och åkte upp till Heaven 23 för att

ta några drinkar och umgås en stund.

Blev en såå härlig kväll med mycket prat och skratt.

Kanske lite för härlig med tanke på att det är en dag imorgon också...


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vilken mysig tågresa ni verkat haft. Låter även som att du haft det trevligt och det är inte svårt i goda vänners lag.

MImmi

2011-04-25 @ 21:22:53
Postat av: Jenny

Ja, det blev en riktigt mysig tågresa - och lagom lång för att Lova skulle tycka det också :-)

Sen blev det en supertrevlig kväll med vännerna också!

Kram

2011-04-26 @ 00:30:36
URL: http://remiss.blogg.se/
Postat av: Annica S

Åh, vad de stunderna som ger en glädje är betydelsefulla! Det är dem som man ska ta fram sedan när man inte är på topp:)

2011-04-27 @ 17:22:40
Postat av: Jenny

Önskar man kunde spara känslan på burk och sen ta små doser lycka när allt känns tungt! Men att bevara minnena och kunna ta fram dom när det behövs är guld värt det med - att ha sådana minnen att ta fram! <3

2011-04-27 @ 22:22:00
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0