Den 25 augusti 2010 – Gyn

I vintras fick jag hem ett provsvar som visade på cellförändringar.

Det minns ni säkert...

Jag fick åka in och ta bort de skadade cellerna som sen undersöktes.

Det visade sig att det varken rörde sig om cellförändingar eller cancer

utan bara en liten, tillfällig, lokal inflammation.

 

Men för säkerhets skull ville dom ändå ta ett nytt cellprov nu efter 6 månader.

 Så det har jag gjort idag.

Förmodligen, förhoppningsvis ser allt okej ut nu. Och i så fall behöver jag inte

göra någon ny undersökning förrän om tre år, precis som alla andra =)


Kommentarer
Postat av: kristian

jag hoppas verkligen att prov svaren ser bra ut och det gör dom nog också!! Man behöver ju inte mer klödd med kroppen än man redan har nån gång får det vara nog tycker jag :)



kram Kristian

2010-09-22 @ 22:38:33
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Hoppas hoppas!



sv Träffen med Anna gick superbra, vi tog en fika och pratade länge. När Inferno skulle spelas in inne i stan hade jag precis fått dödsbud och kunde inte komma :( Får hoppas att jag får en chans till!

2010-09-23 @ 18:56:51
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Jenny

Kristian;

Precis - tycker också jag fått min dos av sjukdomar. För att sprida ut dom i "lagom" mängd över livet så borde jag bli en sådär 300 år iaf ;-)



Tjelsi;

Kul att träffen med Anna var trevlig. Mindre kul med dödsbud...beklagar det! Hoppas på nya chanser - och det blir det säkert!!



Kram till er båda!



2010-09-23 @ 21:35:52
URL: http://remiss.blogg.se/
Postat av: kristian

ja vi skulle behöva ett längre livs spann men vi behöver nog inte oroa oss direkt för jag tror vi blir runt 300 år med vår sunda livs stil :)



kram

2010-09-24 @ 11:24:26
Postat av: Jenny

Haha...kanske det. Fast jag vill nog inte bli 300 trots allt ;-)

2010-09-25 @ 00:47:23
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0