Den 7-8 oktober 2010 – Inspelning nästan live ;-)

Satte mig på tåget mot Stockholm för att delta i inspelningen

av Tema Psyket. Efter en kraftig försening kom vi äntligen fram.

Hotell Birger Jarl, kycklingwok, Loka och tv-serier utgjorde min kväll.

Ganska tråkigt med andra ord...

 

På morgonen blev det som alltid stressigt. Obotlig tidsoptimist!

Men jag lyckades ändå infinna mig i SVT´s lokaler i tid.

Fick veta att en sminktid var bokad för mig... Och nu blev det lite

nervöst. Med all rätt, skulle jag nog säga såhär efteråt.

Jag använder väldigt lite smink till vardags. Och blev lovad att se

naturlig ut...

Jag för min del anser inte att porslinsdockor ser naturliga ut.

Kände mig jättelöjlig när jag gick omkring i väntan på inspelning,

med massor av foundation, mascara och ljusrosa läppglans. Och som

pricken över i:et, håret lockat i korkskruvar!

 

Dom andra gästerna (inte lika hårt sminkade) var jättegulliga!

Hann prata en del med dom innan det var dags för inspelning.

Själva inspelningen flöt på. Bara någon enstaka gång som det blev

en omtagning.

 

Nu är jag på väg tillbaka till Lund.

Äter en hallonmuffins och dricker kaffe. Livet är skönt!

Om två dagar sänds programmet.

Jag tänker börja bli nervös först imorgon ;-)


Kommentarer
Postat av: nicole

ser programmet nu. tack för att du berättar. /nicole

2010-11-01 @ 14:55:51
URL: http://auspicier.blogspot.com
Postat av: Jenny

Tack Nicole!För din kommentar & för att du tittar :-)

Kram Jenny

2010-11-01 @ 20:25:19
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0