Den 5 september 2010 – Drömhuset

Söndag. Och vi har sprungit på visningar igen.

Det börjar bli ohållbart att bo i en tvåa...

 

Hade jag varit ensam eller om vi inte haft barn så hade jag gärna

bott i en ljus och luftig lägenhet i stan, gärna några våningar upp.

Eller ja, bo precis där vi bor, för åh, vad jag älskar detta område och

vår fina lägenhet med körsbärsträdet utanför köksfönstret.

 

Men nu är jag inte ensam. Eller utan barn.

(Och det vill jag absolut inte vara heller).

Så nu önskar jag mig ett hus. Rymligt och med en lagom stor uteplats

för att Lova ska kunna leka. Ha en liten sandlåda och kanske gungor.

Långt ifrån vägen, men inte för långt ifrån stan... Svår kombination ;-)

 

Ännu har vi inte hittat något som känns ”rätt”.

Får väl fortsätta med att gå på visningar ett tag till helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: kristian

Det e inte helt lätt att hitta nått som e stort nog och till ett bra pris men ni kommer säker nått som kommer att passa i alla former! :)



Nu börjar vi också bo lite trångt fick en son 3/10 kl01,39 :) så har Thilde sin efter längtade lillebror och hon är stora syster som e så viktigt haha :)



Kram kristian

2010-10-04 @ 12:57:04
Postat av: Jenny

GRATTIS till sonen!!! Vad roligt! Har allt gått bra?

Klart att Thilde måste vara stolt - det är en viktig roll att vara storasyster! :-D



Många kramar & grattis



Hoppas verkligen du får må bra och njuta av den här tiden ni har framför er nu!

2010-10-04 @ 18:36:14
URL: http://remiss.blogg.se/
Postat av: kristian

Tack så jätte mycke!!!!!!!!!!



Ja då allt har bara gått bra men lite fort från vi kom in till lund till han e född så gick det 1h40min så man hann aldrig riktigt fatta som tur är vad det ju inte första.... Ja Thilde ska ju vara med och byta på honom och klä på honom men hon förstår inte vad han säger och vad han vill :-)



ja jag hoppas också att det ska bli lungt i sinnet och att jag ligger på stabil och bra nivå nu ett tag (så där en 50år) :)



Kram

2010-10-04 @ 19:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0