Den 5 oktober 2010 – Förhandsvisning av Inferno!

Idag (i kväll) var det förhandsvisning av Inferno i Malmö.

Det var en del av ”Skånesveckan för psykisk ohälsa”.

 

Trodde det skulle kännas jättenervöst, men det var helt okej.

Tråkigt nog var det inte så mycket folk.

Många av de som jag gått ambassadörsutbildningen med kom iaf

och till min stora glädje fick jag se Dr Anders i publiken!

Inget kunde ha gjort mig gladare. Att han kom dit, på sin lediga tid.

För mig. Att han bryr sig på riktigt. Inte bara för att det är hans jobb.   

 

Visningen gick i alla fall bra.

Även om det alltid är lite obekvämt att se och höra sig själv på film...

Fördelen med en liten publik var att det blev en diskussion efteråt.

Och att många vågade delta i den.

Sen får man väl säga att det spårade ur lite och handlade mest om

huruvida man ska ta reda på orsaken eller ej till sin sjukdom och vad

forskningen säger om ärftlighet vs miljö.

 

Tack ni som var där! Och tack för vackra blommor!


Första avsnittet av Inferno (där jag medverkar) kan ses via URPlay
http://www.ur.se/play/158882


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0