Den 17 oktober – Repris & Aftonbladet

Idag sänds reprisen av Inferno. Börjar bli van ;-)

Idag publicerades även en artikel på Aftonbladets webb.

Jag är faktiskt jättenöjd med den!

Till skillnad från mycket annat som har skrivits om mig.

(Till exempel TT Spektras text som dessutom fanns med

ÖVERALLT, i alla dagstidningar i torsdags....hemskt)!

 

Tycker det som står i Aftonbladets artikel, känns som ”jag”.

Att dom har fångat den jag är och det jag står för riktigt bra.

Enda som är lite tråkigt är att den utlovade länken till bloggen inte

kom med...men har kontaktat dom och det ska fixas =)

Läs artikeln här:
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article7958317.ab


Kommentarer
Postat av: mimmi

En jättebra artikel. Önskar att jag också vågar vara så öppen med min bipolära sjukdom. Men det är så nytt, att jag inte kan det än. Men hoppas jag snart kan det.

2010-11-04 @ 19:04:14
Postat av: Jenny

Tack Mimmi!

Jag tror och hoppas också att du kan vara öppen med din diagnos längre fram. Men sånt måste få ta sin tid. Man ska smälta det själv först, acceptera och sen komma fram till hur mycket som känns bra och rätt att dela med sig av till andra.

Du kanske känner att du inte alls vill vara öppen med din diagnos, eller kanske bara för de allra närmsta - och det är ju precis lika okej!



Många kramar Jenny



2010-11-04 @ 22:20:04
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0