Den 12 november 2010 – Möte med oväntat slut...

Idag var jag med på ett ledningsmöte inom Region Skånes

kommunikationsenhet.

Blev tillfrågad för ett tag sedan om jag kunde medverka i form

av representant för attitydambassadörerna i Skåne.

Och det kunde jag såklart.

 

Var lite osäker på vad dom ville att jag skulle bidra med,

men tänkte att det säkert skulle ge sig under mötets gång...

Det var mycket prat om framtiden. Vad man ska satsa på 2011.

Vart pengarna ska gå. Vad som behöver utvecklas.

Och det kändes som om mina åsikter faktiskt räknades :-)

 

Efteråt tog en av de andra deltagarna tag i mig. Frågade om jag

kunde följa med till hennes kontor en stund?

Hon undrade om jag kunde tänka mig arbeta med ett projekt för att

anpassa arbetsplatser för människor med psykiska problem.

 

- Tro nu inte att jag frågar dig bara för att du själv har mått dåligt,

lade hon till sen. Jag frågar dig för att du gjorde ett bra intryck och

hade så kloka åsikter under mötet.

Sen pratade vi om Inferno, om bloggen och om kommentarer jag fått efteråt.

Som alltid när jag känner starkt för något gick jag helt upp i det vi

pratade om. Plötsligt ger hon mig en spontan kram och säger;

- ”Du är helt underbar. Du har verkligen ett gott hjärta”.

 

Jag blev helt ställd och så generad att jag inte visste vad jag skulle säga.

Det är alltid lika svårt att ta emot beröm...

Men det värmde SÅ mycket och gjorde mig lycklig resten av dagen!


Kommentarer
Postat av: kristian

Blir man lycklig eller blir man lycklig!!!!!!!

tycker sånt e så härligt!!!!



kram Kristian

2010-11-24 @ 00:31:52
Postat av: Jenny

Ja, det är verkligen härligt att få höra något sådant, sådär spontant av någon!!!

Det kan man leva på längre :-)



Hur mår du nu? Hur fungerar vardagen?



Kramar Jenny

2010-11-24 @ 00:50:02
URL: http://remiss.blogg.se/
Postat av: kristian

hej jo jag mår bra just nu och allt funkar fint sover som man ska nästan iaf, hade en jätte dipp efter Mihlo föddes och då hade jag en panik ångest attack i en vecka med 0 timmars sömn på 3dygn men sen vänder det igen över en natt kan man säga och nu funkar allt bra igen..... vardagen funkar bra jobbar 2,5timmar mån-tors och trivs bra på jobbet sen e jag skönt trött på kvällen. Vi har lite tur för både Thilde och Mihlo sover hela nätter och e väldigt snälla..

Nu e det dax för års testerna av lithium så får väl se hur det går men det verkar funka bra iaf...



Kram Kristian

2010-11-24 @ 10:27:30
Postat av: Annica Skoglund

Åh, vad spännande och roligt för dig!!! Och vilken viktig uppgift! Kram till dig

2010-11-25 @ 08:58:42
Postat av: Ingela

Härligt! Heja dej!

2010-11-25 @ 16:50:21
URL: http://virvlar.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Trött. Sliten och orkeslös för tillfället. Så jag orkar inte skriva så mycket till svar... skickar bara en stor KRAM till er, Kristian, Annica & Ingela.

2010-11-27 @ 00:52:34
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0