Den 11 november 2010 – KÄRLEK

Sitter och väntar på David. Han ska komma hem nu i kväll.

Det har gått hur bra som helst de senaste dagarna.

Lova har varit världens snällaste och goaste!

 

Och jag har varit den mamma jag vill vara.

Kanske ännu mer än så.

Jag har varit en sån där mamma man bara ser i reklam på tv.

Med tålamod till tusen. Energi och massor av ork.

 

Hämtat på dagis, plockat pinnar på hemvägen, bakat kakor,

sett på film, pusslat, lagat middag, dansat till smurfarna i

vardagsrummet, jagat varann runt, runt i lägenheten tills Lova

har fallit ihop av skratt på mattan i vardagsrummet.

Underbara dagar med min älskade unge!
Som förgyller mitt liv och som betyder ALLT!


Kommentarer
Postat av: Pia i Skåne

Hej Jennny!

Undrar så hur det gått med jobbet? Har du hört något? Roligt att läsa om hur bra det går med Lova, att du kan njuta av livet. Många kramar.

2010-11-23 @ 10:31:26
URL: http://www.nuardetmintur.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hej Pia!

Du får veta lite i förväg.

Även om det inte blev det jag hoppades på.

Med andra ord inget jobb :-(

Inte det jobbet i alla fall...



Men i övrigt så är allt så bra just nu att jag

är lycklig ändå!



Många kramar tillbaka / Jenny

2010-11-24 @ 00:48:13
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0