Den 20 mars 2010 – Någonting.

Har mått ganska bra i över en månad nu.

Det har varit jätteskönt!

Men nu händer något. Sen igår bara...

Det är en liten gnagande känsla i kroppen.

Rastlöshet, oro, lätt ångest, irritation.

 

Först förstod jag inte alls.

Kände bara att jag inte mådde riktigt bra.

Försökte vila med det gick inte alls.

Försökte sysselsätta mig till max, men känslan

gick ändå inte att mota bort.

Kan inte bli av med den oavsett vad jag gör.

 

Nu har jag identifierat den.

Den är en förvarning om vad som kan komma att

ske snart. Kanske imorgon, kanske om några dar.

Och jag vill inte, vill inte, vill inte!!!

 

Vill inte falla ner i ett djupt svart hål och behöva

kämpa för mitt liv ännu en gång. JAG VILL INTE!

 

Ibland, fåtal gånger har jag tagit mig igenom en

sådan här period utan att falla sådär djupt.

Jag hoppas, önskar, ber att det blir så den här gången.

 

Jag orkar inte må dåligt mer.

Inte nu. När allt kändes bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0