Den 7 juni 2010 - Äntligen

Kontaktade min supertrevliga handläggare på Försäkringskassan idag.

(All cred till FK som får ta så mycket skit i media, men mot mig har dom

alltid varit helt underbara)!

Och så kontaktade jag Allas. Och Dr Anders.

 

Med deras stöd fick jag ett okej från Arbetsförmedligen att påbörja min

arbetsträning omgående ändå =)

 

Jätteglad att jag får börja.

Och jätteglad att jag är så jävlig och envis när jag bestämt mig för nåt.

Men också rätt besviken över hur dåligt systemet fungerar.

Alla är nog inte lika påstridiga som jag är idag.

För ett år sedan hade jag aldrig orkat kämpa eller stå upp för mig själv.

Då hade det antagligen inte blivit någon arbetsrehabilitering alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0