Den 3 februari 2010 – Happy Birthday :-p

Vi är kvar i London. Det är min födelsedag.

Kan inte tänka mig ett bättre ställe att fylla år på :-)

 

Träffar en vän som numera bor i London.

*Bara lite avundsjuk*  ;-)

Vi träffas och fikar. Jag får meditationskort av henne.

Dom ska börja användas relativt omgående!

 

Sen blir det lite shopping på Oxford Street.

Hittar en grön kappa att dör för!

Men efter lite överläggande med mig själv om priset

och de jackor/kappor jag redan har hemma i garderoben,

så lämnar jag den på sitt ställ.

Inte helt utan sorg i hjärtat, kan tilläggas.

 

Köper en lika grön topp istället.

Och ett grönt armband.

Och en ljusgrön väska. Skitsnygg!

Och en svart, stickad tröja.


 


Vem har sagt att man inte kan köpa lycka?! :-p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0