Den 23 januari 2010 – Tradera

Sitter och väntar ut en massa auktioner jag har ute

på Tradera. Säljer Lovas urvuxna kläder.

Det blir mycket av den varan...

 

Kläder är kul. Det tycker jag verkligen.

Men det förtar liksom större delen av nöjet när man

inte alls är tillfreds med sin kropp.

 

Men att shoppa till Lova är så kul :-)

För allt klär ju en skönhet!

Så hon har rätt mycket kläder om man säger så...

Jag säljer och köper nytt.

Vissa plagg hinner hon inte ens använda innan dom

är urväxta :-s

 

Men det är ett perfekt nöje för mig.

Shopping iklädd en stor t-shirt och tofflor.

Inget smink och med en kopp te bredvid.

Mycket bättre än att trängas med andra på stan.
Har så svårt för andra människor när jag mår dåligt, 
särskilt många på en gång.    


Kommentarer
Postat av: malin

hmmm känner igen mig alltför väl ;) KRAM

2010-02-12 @ 14:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0