Den 13 februari 2010 – Energisk, men sömnlös.

Jag har mått väldigt bra i ett par dagar nu.

Inte maniskt bra, utan normalt.

Dagarna kommer, dom fungerar och jag orkar.

En underbar känsla.

 

Jag vet som vanligt inte varför.

Bara att just nu är det såhär jag mår.

Hoppas, men vågar inte tro alltför stark på att det

ska hålla i sig någon längre period.

 

Är nere i dosen 50 mg Lamotrigin per dag.

 Under upptrappinggen var det här jag mådde som bäst.

Sen blev det bara sämre ju mer dosen höjdes.

Kan det kanske, kanske vara så att det här är rätt dos för mig?

Trots att det är så låg?

 

Eller har jag bara en ”bra period”, som inte alls har med

någon medicin att göra?

Antar att framtiden får utvisa det.

Men försöker som sagt inte hoppas på något.

Har haft nog med besvikelser som det är.


Kommentarer
Postat av: anna

Hej!

Det kan vara medicinen som gör att du mår bra. Ibland så räcker det med så lite. Hoppas att det är det och att du får fortsätta att må bra.

Kram Anna

2010-02-24 @ 13:06:19
URL: http://annalver.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Hej Anna!

Ja, jag hoppas på det! Vet att min kropp brukar svara väldigt konstigt på mediciner. Först reagerar jag inte alls - sen efter ett par veckor jättestarkt. Så jag hoppas att nu när den "känner av" att jag tar något, så räcker det med låg dos =)



Kram Jenny

2010-02-24 @ 18:16:28
URL: http://remiss.blogg.se/
Postat av: anna

Hoppas, hoppas.

Kram Anna

2010-02-25 @ 14:04:16
URL: http://annalver.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0