Den 9 april 2010 - Ensam i Lund

Det är så svårt.

Jag vet att jag är fel. Men jag vet inte varför.


Ibland har jag fått höra att jag anstränger mig för mycket.

 Jag har även fått höra att jag ”får skylla mig själv”.

För att jag tar rollen som den som alltid kommer ihåg och ställer upp.

Att jag gör det i sån utsträckning att det tillslut förväntas av mig.

Och därmed inte längre betyder något, det blir en självklarhet.

 

Men ändå, det känns inte som tillräckliga orsaker.

Det måste bero på något annat också.

Kanske är jag för tråkig. David tyckte det i början...

Eller så är det för att det tar lite tid att lära känna mig.

Att jag inte är supersocial från början.

Kanske gör det folk lite obekväma?

 
Jag vet inte. Jag vet verkligen inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0