Den 5 april 2010 – Dags att åka...hem(?)

Tiden här i Göteborg går så fort!

Det sägs att den gör det när man har roligt...

Har hunnit träffa både familj och vänner.

Det blir alltid lite stressigt att hinna med allt,

men såklart värt det!

 

Idag var jag ute med en kompis och fikade.

Tänkte vara lite nyttig och hålla mig till en

kopp te, men hon envisades med att bjuda på paj.

Och jag gav såklart med mig...

Vem tackar nej till bärpaj med massor av vaniljsås?! :-p

 

Sen mötte jag upp min syster och åt lunch med

henne på Hard Rock Café.

Sallad. Så jag kände mig i alla fall lite nyttig ;-)

 

Imorgon är det dags att köra tillbaka till Lund.

Mitt hem. Fast det inte känns som det.

Göteborg är mitt hemma.

Någon gång ska jag flytta hit igen. Hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0