Den 26 augusti 2009 – Fortfarande ont!

Nej, tandvärken tycks inte vilja ge med sig.

Jag borde nog gått tillbaka till tandläkaren idag.

Men jag vågade inte. Det gjorde så ont sist.

De två besök jag gjort där senaste veckan har bara resulterat i mer värk.

Så jag känner mig osäker på om tandläkaren vet vad han gör...

...inte lyssnar han på mig heller, eller tar hänsyn till att det gör ont

trots bedövning.

 

Imorgon måste det nog tyvärr bli ett nytt tandläkarbesök ändå.

Jag står inte ut med värken längre!

Men jag ska försöka få tid någon annanstans istället.

 

Ska man se nåt positivt med all denna hemska värk, så är det att jag inte

har tid att ens fundera på hur jag mår för övrigt.

Hela huvudet dunkar och kinden är svullen. Inga tabletter hjälper.

Kan inte äta, inte ligga ner, inte sova...

All energi går åt till att försöka ha tålamod med Lova och stå ut med värken.

Med andra ord, inget utrymme för någon som helst ångest.    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0