Den 12 september 2009 – Lova fyller 2 år!

Idag fyllde min lilla Lova 2 år.

Tiden har gått så otroligt snabbt.

Det känns som igår jag satt i bilen på väg till förlossningen...

Nu har jag verkligen ingen liten bebis längre, utan en stor tjej som kan själv!

 

Vi hade bokat vår föreningslokal och bjudit in de flesta runt omkring på tårta.

Efter mycket funderande kom jag fram till att det blev bäst så.

Jag har så otroligt svårt att ”välja bort” folk. Att inte bjuda vissa...

(Nu blev det släkten + alla med barn, det var ju trots allt Lovas kalas...).

 

Vet själv hur det känns att vara den som inte får komma,

så det här kändes som en bra lösning.

Kanske lite mindre personligt, men med den stora fördelen att jag slapp

känna mig elak mot någon och att vi dessutom slapp städa hemma innan också :-p

Och när vi väl bokat lokalen så kunde vi ju lika gärna bjuda in mer ”avlägsna”

vänner som vi inte träffar så ofta, men som vore trevligt att se igen!

 

Tyvärr var det nog bara runt hälften som kunde komma,

men det blev kanske lite lagom ändå.

Lova verkade nöjd och somnade gott nyss och jag är också jättetrött.  

Tror det är ett bra tecken på en lyckad dag :-)


Kommentarer
Postat av: kristian

min dotter fyllde 2 år den 1 september och ja tiden bara springer iväg, frågan e hur man ska hinna med allt!?

2009-09-20 @ 20:12:00
Postat av: Jenny

Ja...det är ett ständigt pusslande med tiden känns det som. Man måste väl prioritera antar jag :-S

Mail kommer imorgon!

2009-09-21 @ 02:17:34
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0