Den 6 oktober 2009 – Förlamande trötthet...

Höjde dosen Lamotrigin igår.

De biverkningar jag haft är främst trötthet och huvudvärk.

Båda delarna har blivit värre i takt med att dosen ökats.

 

I morse vaknade jag faktiskt utan huvudvärk, men oj,

så trött jag var! Alldeles tung och dåsig.

Somnade snabbt om och vaknade inte förrän vid lunchtid.

Tack och lov att Lova numera är på dagis hela dagarna!

 

Klockan 17 var jag ändå helt utmattad igen och la mig på

sängen för att vila lite... Vaknade vid 23 och var uppe en kort

stund innan jag återvände till sovrummet igen.

SÅ TRÖTT!


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej :)

Så jobbigt att du vaknar trött, jag vet precis hur det är. Och man blir så irriterad över att aldrig få vara pigg och utvilad. Alltid är det något...



Jo, det är för litiumet som jag skulle ta prover. Får se vad dom visar, min läkare funderar på att eventuellt höja min dos eftersom att jag inte alls har någon positiv effekt av medicinen än. Börjar bli less och vill ge upp...



Hoppas du får en trevlig kväll och inte är allt för trött!

Kram Erika

2009-10-15 @ 17:22:18
URL: http://eurikaslife.blogg.se/
Postat av: Jenny

Usch, minns alla dom där provtagningarna & svårigheten med att hitta rätt dos... Var också så många gånger på väg att bara säga stopp. Att nu räcker det. Jag orkar inte mer!

Hur länge har du stått på litium?

Vilken koncentration är du uppe i nu?

Har du nån form av sömntabletter också?



Känns som jag tagit för mycket sånt på sistone :-S

Men sömnlöshet är ju så jobbigt! Särskilt när kroppen är trött...



Kramar Jenny

2009-10-15 @ 22:24:55
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0