Den 1 oktober 2009 – Snurrig och lite trött!

Jag sover ganska bra för tillfället. Somnar på ca 30 minuter,

Sover mellan 4-7 timmar och känner mig okej när jag vaknar.

Bortsett från huvudvärken då, som fortfarande är kvar.

 

Men när jag vaknade idag efter att ha sovit ca 6 timmar, så var jag

både trött, tung, yr och illamående.

Försökte förklara för David och det närmsta jag kunde komma

känslan var det här:

 

”När man varit vaken länge, kanske sådär 20 timmar och är jättetrött,

och så får man sova, men blir väckt igen efter bara en timme eller två

och måste gå upp. Då kan man känna sig sådär dåsigt trött att man är

yr och mår illa”.

 

Ungefär så kändes det. Hela dagen.

Men nu i kväll är det bättre, så jag hoppas det bara var något tillfälligt!

Kommentarer
Postat av: Em

jobbigt jobbigt Jenny. Tänker mkt på dig! o hoppas så mkt att du kommer må bättre snart!!

Stor kram Emma

2009-10-10 @ 14:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0