Den 22 november 2009 – Visst finns det dagar

Det finns dåliga dagar. Det finns riktigt dåliga dagar.

Och så finns det dom som är ganska bra.

Som idag till exempel.

 

Jag sover fortfarande extremt dåligt.

I natt från 05 till 09.

Och dom få timmarna sov jag oroligt.

 

Men det blev faktiskt en bra dag ändå.

Utan trötthet. Utan ångest.

 

Jag har hittat ett jobb som jag skulle göra nästan

vad som helst för att få.

Tyvärr är jag nog inte den enda som känner så...

Ska i alla fall jobba på en riktigt bra ansökan.

Man kan ju alltid försöka!

 

Ja, idag är faktiskt en så bra dag att jag känner att

jag skulle fixa att både skriva ansökan, gå på intervju

OCH klara av ett sånt jobb utan problem :-)


Kommentarer
Postat av: kristian

ja dom dagar när det känns så e riktigt härliga synd bara att dom är för få för att det ska vara riktigt bra!!!!



har hjälpt min svägerska att flytta hela helgen och hart hyfsade dagar men som jag misstänkte så kom det och slog mig i nacken så det stod härliga till så nu lär man väl må skit en vecka, så jäkla tråkigt!!! hur går det med din medicinering? fortfarande Lamatrogin eller du fått nått nytt??



Kramar Kristian

2009-11-30 @ 11:28:16
Postat av: Jenny

Fortfarande Lamotrigin. 200 mg ett tag till. Hjälper inte det ska jag gå ner till 100 mg ett tag och se om en lägre dos passar mig bättre. Annars är det dags att sluta med den också...



Hur går det för dig?

Har du kommit igång med ny medicin?



Kramar

2009-11-30 @ 21:50:21
URL: http://remiss.blogg.se/
Postat av: Tess

Underbart att läsa om din känsla idag..Lev i nuet,andas..surfa på känslan å rid ut ångestvågen så kommer dessa dagarna mkt mkt oftare..Alla kramar!!!!

2009-11-30 @ 23:43:00
Postat av: kristian

Jag e fortfarande på 400mg lamatrogin och 50mg på vexor men det ser ut som det blir lithum snart för dessa hjälper inte jätte bra måste jag ju säga... känns som man har jätte långt kvar innan man kan hitta rätt på medicineringen men förhoppnings vis går det fortare än man tror...



Nu försöker jag hitta nån sorts lugn och nån sorts julstämmning julen betyder mycke för mig och vill inte må dåligt vid denna tiden men det e ju lite svårt att bara säga att nu ska jag må bra tyvärr...



Kram Kristian

2009-12-01 @ 10:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0