Den 16 oktober 2009 – Besök

Har längtat efter den här helgen ett tag nu.

En kompis från Göteborg skulle komma ner på besök!

Men så har jag varit så otroligt trött och har haft riktigt jobbig

huvudvärk både igår och idag. Dessutom är Lova förkyld.

 

Så jag var lite orolig för hur det skulle gå...om jag skulle orka,

och om hon skulle ha trevligt i mitt trötta sällskap.

Men min huvudvärk lättade framåt eftermiddagen och när jag

hämtade upp henne vid tåget halv sju, mådde jag hur bra som helst.

 

Lova som i vanliga fall är ganska reserverad mot främlingar,

satte sig genast i hennes knä och skulle kramas.

 

Och nu sitter vi här och dricker vin, spelar Guitar Hero och har

hur trevligt som helst.

Och jag blir åter igen påmind om betydelsen av vänner som man

kan vara sig själv med och som alltid finns där!


Kommentarer
Postat av: Tess

Blir varm,rörd och glad i hjärtat av ditt inlägg..jag förstår så väl vad du menar...KRAM

2009-11-01 @ 20:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0