Fredagen den 17 april - Flygresan till Cypern

Planet går redan vid sju på morgonen.

Lova gillar inte alls att bli väckt redan halv fem och så fort vi kommit på planet
kryper hon ihop i min famn och somnar.
Hon sover och sover trots att det är trångt, varmt och en massa oväsen.

Och hon verkar tack och lov inte känna av något alls i öronen under varken start eller landning.


Sen blir det buss från Larnaca till Fig tree bay. Lova sover hela den resan med.

Väl framme vid hotellet fortsätter hon sova.
Hon är varm och har fullt med utslag på armar och ben.



 Lova sover utanför hotellet i väntan på incheckning.


Vi börjar fundera på om vi verkligen tog rätt beslut när vi bestämde oss för att åka...

Men bara en stund senare vaknar hon. Pigg och glad. Och hungrig!

Nu är jag trött. Mat är det sista jag vill ha.

David och Lova går ut och äter. Jag tar mina mediciner och kryper ner i sängen.
Sen sover jag ända tills dom kommer tillbaka två timmar senare.


Kommentarer
Postat av: malin

hej jen =) vill bara tala om att jag läser alla dina rader o ser hela tiden fram i mot nästa gång du skriver =) är lite dålig på att skriva kommentarer men läser alltid =) KRAMIZzzz malin

2009-05-26 @ 10:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0