Den 30 mars - 8 april 2009 - En blogg blir till.

Nu börjar jag ta mig upp ur sängen, ut i ljuset igen.

Jag blir medveten om att jag varit frånvarande i flera veckor.

Ja, rent fysiskt har man såklart kunnat hitta mig i inne

i sovrummet nerkrupen under ett tjockt duntäcke. 

Men mentalt har jag varit någon helt annanstans.


Nu kör jag Lova till dagis varje morgon.

Hämtar henne varje eftermiddag.

Och orkar vara med henne. Vi pusslar, målar, fikar.

Vi har helt enkelt en fungerande vardag igen!


Jag har massor med sms på min mobil och fler mejl än jag

orkar gå igenom som väntar i min inkorg.

Får så dåligt samvete. För det har inte varit min mening att

strunta i någon. Eller att göra någon orolig.


Men trots att jag mår bättre, så orkar jag inte svara på alla dessa

meddelanden. Jag skapar en blogg istället och börjar berätta där.


Sen skickar jag ut ett mejl till både familj och vänner med

en länk till bloggen...


Kommentarer
Postat av: Nina

kramar om

2009-05-08 @ 22:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0