18-24 april - Solen, värmen, lugnet, Cypern.

Nästa dag är Lovas sista med antibiotika. Och så fort hon slutar
med den blir hon bättre. Såväl feber som utslag bara försvinner.
Nu kan vi verkligen koppla av och bara njuta av semstern!


Såhär vackert var det precis utanför hotellet!



Resten av veckan bara försvinner. Tiden går alldeles för fort!
Vi solar, badar och leker i sanden.
Om kvällarna äter vi middag på någon av restaurangerna i centrum. 


Redo för sol & bad


Ett dopp i den kalla poolen :-s


Lova bygger sandslott tillsammans med pappa...


...och mamma "badar" :-p

Vi hinner även med en dagsutflykt till huvudstaden Nicosia och en kortare
tur till närliggande staden Paralimni.


David & Lova sover en stund
på väg till Nicosia.

Jag mår bättre än på länge. Även om nätterna är jobbiga.
Oftast somnar jag, men vaknar bara ett par timmar senare, känner
mig rastlös och kan inte somna om.
Men jag är ändå hyfsat pigg om dagarna, så det känns okej.


Lunch på en trappa nånstans mitt i Protaras

Avresedagen lyckas vi såklart missa bussen till flygplatsen.
Det får bli taxi istället, men  vi hinner med god marginal med planet.
Det är ju charter :-D


   Vi har precis missat bussen
       - men Lova är lika glad för det :-D

Drygt fyra timmar senare står vi åter på svensk mark på Landvetter
flygplats, där vi blir upphämtade av min mamma.
Hemma hos henne duschar vi och äter middag innan det är sovdags.

Och det är trots allt rätt skönt att vara "hemma" igen.


Kommentarer
Postat av: malin

ååå va underbart det ser ut =) det var ni välvärda, jätte fina bilder!!! Lova dunder sör som alltid ;)

KRAM

2009-06-01 @ 10:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0