Den 5 maj - Nu är det färdigtestat!!!

Idag var det dags för ett nytt besök hos dr Anders.
Har nu stått på litium i 3 månader och det var dags att
utvärdera effekten under de senaste 3 veckorna.

Provsvaren från förra veckan hade kommit och jag låg
på 0,79. En helt perfekt nivå enligt vad man "ska" ligga på.
Men jag mår fortfarande inte bra.

För att sammanfatta:
"Jag är hellre medicinfri och kan njuta av livet emellanåt och
tar risken att ta livet av mig när jag mår dåligt än att leva ett helt
liv och må som jag gör med litiumet".
(Dvs är trött,trögtänkt och illamående).

Det innebär att jag har testat färdigt.
Både enligt mig själv och Dr Anders.

Jag "får" sluta!
Jag ska sluta!
JAG ÄR FRI !!!

Vet att det lika gärna kan vara helvetet som himlen som väntar
bakom hörnet...
När medicinen är ute ur kroppen om några veckor kanske jag
blir hypoman igen. Eller faller djupt, djupt.

Förhoppningsvis inget av det...


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Du verkar ha haft det riktigt kämpigt :( Glad att du inte ger upp!! Finns för mkt bra här i livet för att göra det...



tänker på dig!!

KRamar

2009-06-14 @ 13:51:45
URL: http://malinoutwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0