29 maj 2009 - Solsken, Avenyn & en god vän!

Vi är i Göteborg och hälsar på min familj!
Idag har jag varit inne i stan och ätit lunch med A.
26 grader och sol.
Så härligt att sitta på en uteservering längst Avenyn då!
Vid sådana tillfällen vill jag stanna i Göteborg för alltid.

Men Lund har också sina fördelar.

Och ju längre jag stannar där, desto svårare känns det att flytta...


Nu är det snart dags för middag.
Lasagnen står i ugnen och ölen ligger på kylning :-D

Ibland är livet ändå rätt härligt!!


Kommentarer
Postat av: nm

Hei,

Visste du at i England skal nå legene tilby pasienter med bi-polare og depressive lidelser utredning for cøliaki. Det er fordi disse to lidelsene ofte opprer samtidig, og fordi cøliaki til en viss grad kan forsterke psykiske sykdommer.

Visste du også at man ikke trenger å ha mageproblemer selv om man har cøliaki?



http://24022.vgb.no/?p=400647



Bare et tips.



2009-06-28 @ 03:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0