Den 17 juli 2009 - Biverkningarna

Nu har jag ökat dosen Zoloft något.
Och biverkningarna börjar komma på allvar.

Precis som tidigare gånger får jag huvudvärk.
Varenda morgon vaknar jag med en tryckande huvudvärk
som ger med sig först framåt middagstid.


Dessutom flagnar mina händer.
Konstig biverkning kan tyckas, men det har dom gjort varje gång.
Det blir som luft under huden och sen spricker den och flagnar av.

Jätteäckligt. Och det känns inte så trevligt heller.

Smörjer och smörjer med feta krämer, men det hjälper inte ett dugg.


Än så länge känns inte ångesten lättare heller.
Men det ger sig nog snart.

Såväl ångest som huvudvärk och hud borde vara bättre
om nån vecka eller så hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0