Den 14 juli 2009 - Frukosten

Jag vaknar och mår illa. Kanske beror det på Zoloften?

Kanske är det mina levervärden som spökar?

Jag har mått illa till och från ganska länge nu.
Tänkt att det antagligen beror på mina magproblem.
Att jag behöver byta tillbaka till Nexium igen. Att Omeprazolen är för svag.

Men sen jag fick veta att mina levervärden är förhöjda så har jag börjat fundera
på om det kanske är det som är orsaken till mitt illamående.


I vilket fall följer jag med ner till frukostmatsalen.
Det är en fin frukost med alla tillbehör man kan önska.
Precis sådär som en hotellfrukost ska vara.

Men jag står inte ut med doften av prinskorv och nybryggt kaffe,
så jag tar ett glas juice och går tillbaka upp på rummet.


Lägger mig i sängen, drar upp täcket över huvudet och somnar om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0