Den 29 juni 2009 - Arbetslust & solsting

Det är så varmt!
Men man får väl inte klaga när solen för ovanlighetens skull visar sig.

Den här veckan skulle dom ringa angående jobbet som webbredaktör.

Tre stycken av oss su som var där i förra veckan skulle få komma på en andra intervju.

Jag tror inte att jag blir en av dom. Känslan säger mig det i alla fall.

Men jag hoppas ju såklart ändå!


Så när mobilen ringer strax efter lunch hoppar jag till. Okänt nummer.
Jo, det är nog han...

Jag går undan och svarar.

Men det är inte alls han. Det är från ett annat jobb jag sökt.

Dom undrar om jag möjligen kan tänka mig att komma in på en intervju?

Självklart vill jag det och vi bestämmer en tid redan dagen därpå.


Åh, vad glad jag är när jag lägger på. Ännu en chans till ett jobb!

Hoppas, hoppas, hoppas!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0