Den 30 juli 2009 - Så känns det okej igen

Med familjen hemma flyter dagarna på lite lättare.
Det känns ganska okej för tillfället.


Var en sväng på Ikea idag.

Köpte lite småsaker. Och fikade med vänner.

Där i restaurangen, bland alla småbarnsfamiljer kände jag mig

som alla andra. Som en vanlig mamma.

En som tjatar och försöker peta i sin dotter köttbullar och funderar på

om man kanske skulle köpa den där "växasängen" till henne snart..?

Det är en skön känsla.


Mycket bättre än att ligga och stirra upp i taket och fundera

på om idag är en bra dag att dö och om Lova skulle få det bättre då?


Dagar som idag. Vanliga vardagar.

Jag tycker så mycket om dom!


Kommentarer
Postat av: malin

hej jen =) vill bara att du ska veta att jag fortfarande läser o följer dina inlägg, tack för att du finns !

Din vän Malin

2009-08-12 @ 23:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0