Den 16 augusti 2009 - Vänner är lycka!

För många år sedan, på den tiden då jag fortfarande bodde i Göteborg

hade jag en vän som stod mig väldigt nära.

Men när jag flyttade till Kalmar tog vår kontakt slut.

På grund av många olika saker.


Men jag glömde honom aldrig.

Så för ett tag sedan tog vi upp kontakten så smått igen. Via nätet.

Och idag tog vi en fika på stan. För första gången på sex år...


Konstigt nog kändes det inte som om åren gått.

Vi tog liksom vid där vi hade slutat.

Han var sig lik. Lika lätt att prata med, lika ärlig och rättfram.


Jag insåg hur mycket jag har saknat honom.

Och jag hoppas att vi kan fortsätta hålla kontakten nu.

Kanske blev det en liten påminnelse om att vårda och vara rädd om

de vänner man faktiskt har.

För riktiga vänner är GULD värda!!!


Och jag hoppas ni vet vilka ni är ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0