EXTRA INLÄGG - från idag den 17/4 - 09

Gör ännu ett avbrott i min berättelse.

Vill åter igen säga tack till alla er som ringt, smsat,
mailat och kommenterat.
Ni är underbara och det betyder SÅ OTROLIGT MYCKET
för mig att ni finns där!!!

Jag vill egentligen svara er alla personligen, 
fast orken räcker inte till just nu.
Men jag läser allt och blir så lycklig att över att ha
så många fantastiska människor i mitt liv.

Nu beger jag mig söderut.
Kan bli svårt med Internetuppkopplingen ett tag.
Men jag kommer tillbaka, lita på det :-D

KRAM

Kommentarer
Postat av: malin

HEJ GUMMAN, tänker på dig =)

snart e det dags för mig att åka in o snittas..... ser fram imot att du kanske kommer förbi =)

KRAM

malin

2009-04-19 @ 12:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0