ETT EXTRA INLÄGG

Gör ett litet avbrott i min berättelse.
Vill bara säga några ord från idag till er som läser.

Först och främst TACK!!!
Tack för alla underbara kommentarer. Dom värmer!!!
Jag har sån tur som har så många underbara människor
(både vänner och familj) i mitt liv.

Fortsätt kommentera. Fråga gärna. Om vad som helst.
Det är en stor anledning till att jag skriver, för att jag vill undvika
att prata om det sen. Med alla, vilket blir massor av gånger...

Vidare så tänkte jag försöka sammanfatta tiden fram tills idag,
något sånär i alla fall. Så jag kan skriva om hur det är för
tillfället istället :)

Tack för att ni läser - det betyder mycket för mig.
(o missa inte att det ska läsas nerifrån och upp ;)

Kärlek x 1000 / Kramar Jenny



Kommentarer
Postat av: Lee

"nerifrån och upp"- du, jag älskar din humor!

2009-04-15 @ 12:13:41
Postat av: Jenny på Järnåkra

Hej Jenny!



Vad starkt av dig att du berättar! Jag ska gärna erkänna att jag aldrig upplevt dina down-perioder eller ens ditt växlande humör. Du verkar ha burit allt inom dig utan att vi utanför innersta kretsen förstått någonting. Vilken börda det måste varit Jenny!



Jag vill bara säga att jag har läst och förstår så mycket mer nu. Jag kan inte relatera till hur du känner - att säga att jag verkligen FÖRSTÅR är att hyckla. Men det förklarar din situation på ett helt nytt sätt. Givetvis kommer varken jag eller Mange att vända dig ryggen. Vi finns på gångavstånd om det är något vi kan hjälpa till med!



Tack för din målande berättelse Jenny och för att du delar med dig! Och som någon skrev innan, du är en poet av högsta rang. Fantastiskt fint och medryckande skrivet!



Vi finns här om du, David eller underbara lilla Lova behöver oss! Om det så bara är en kopp te och lite avlastning som behövs när allt känns tungt så finns vi här. Hör av er!



Kramar,

Jenny





2009-04-15 @ 12:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0