Feeling

(null)

(null)

Vill så mycket. 
Ge så mycket mer. Orka ge så mycket mer.
Ha mer tålamod. Oändligt med tålamod. 
Vara den jag är när jag är som bäst. 
Det är så svårt att klara av. 
Men jag fortsätter försöka. 
Älska och bli älskad. 
Även om jag insett att det aldrig kan bli vad det en gång var. Jag kan aldrig backa bandet och göra om. Göra rätt. Göra annorlunda. 

Vill tro att jag haft kärlek på riktigt i mitt liv. Inte bara gett den utan också fått den. Att det varit på riktigt. Samtidigt så är livet i sig, mitt liv idag en motsägelse. Annars hade vi ju fortfarande varit här tillsammans. 
Kanske finns det flera som kan vara rätt. Men jag kan inte riktigt, inte fullt ut känna det. Jag vill tro det snarare än faktiskt tror det. Självdestruktivt kanske. Eller romantiskt. En kärlek som aldrig riktigt dör. Är det inte just det som är att älska? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0