Veckans katt

Kollegorna skämtar alltid om min kalender… Jag tycker den är underbar! 

(null)

Varje veckouppslag så finns ett nytt "katt-citat". Det här är veckans;

(null)

Hur skulle man kunna vara annat än galet förälskad i någon som ser ut som min Maximilian?! Han är ju så vacker. 

(null)

(Han är inte helt nöjd med att bli fotad och gosad med, men får skylla sig själv som föddes så orimligt söt och sen dessutom valde mig till sin människa)! 

Och nu är det helg igen! 
Yngsta kommer till mig i kväll eftersom de andra två ska iväg på studentfest på annan ort i ett dygn. Och det ville hon inte alls följa med på… Men jag tycker bara det är mysigt att få ett extra dygn med min lilla (som inte alls är så liten längre). 

Nästa vecka är det skolavslutningar för båda barnen. Och en massa annat. Har faktiskt tagit semester för att orka och hinna med allt. Hoppas få tid att skriva och uppdatera bloggen lite mer då också! Vet att jag varit dåligt på det på sistone…

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0