Midsommar och lugn

Vet att jag är dålig på att uppdatera. Finner sällan ro att skriva numera. Men det kommer säkert tillbaka, det brukar det göra. Nu är det mycket jobb. Den deadline jag brukar ha på jobbet efter semestern låg i år redan innan midsommar (närmare bestämt igår). 


Idag är jag hyfsat ledig och har en lugn dag hemma med katterna. Barnen är utomlands med sin pappa, så blir inget besök av dom heller. Blev tillfrågad om att fira midsommar med vänner, men tackade nej. Kände inte att jag hade ork att vara social. 


(null)


(null)

Mina skatter! Ytterst ovilliga att ta midsommarbilder…men söta oavsett! 

Nu ska jag laga nåt gott att äta, läsa lite, måla naglarna och kanske se något på tv. Låter antagligen supertråkigt, men jag är så himla nöjd med det just nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0