Tack!

Dag två på jobbet. Med helveteshostan. Det är ett mindre under att ingen bett mig gå hem… Tror det får bli en dag eller två med arbete hemifrån nu. Både för min och kollegornas skull. 


På tal om kollegor trodde jag de skulle tycka jag fattat helt fel beslut avseende dejten. Men de var helt med mig. En man som känner sig hotad av en katt, honom klarar du dig utan var  den samlade uppfattningen. (Precis som ni också kommenterat). Barn och djur kompromissar man aldrig om, som någon skrev. 

Tack för ert stöd. Vet att jag fattade helt rätt beslut. Vilket mannen i fråga bekräftade genom ett delvis aggressivt, delvis självömkande svar tillbaka. Tydligen är jag dum i huvudet som tycker en katt är så viktig. Och sen var det såklart också synd om honom som alltid har sån otur med kvinnor… 


Svarade inte mer. Avser inte göra det. Men det måste vara jobbigt att alltid ha sån "otur" i livet. Och aldrig ha något med utfallet att göra själv. Väldigt orättvist! 


P.S 

Maxi skrattar så han välter. Det här var hans ondskefulla plan hela tiden. Få en stackars oskyldig man att känna sig obekväm för att skapa problem och på så sätt få behålla mig för sig själv.


(null)

#myevilcat #prinsmaximilianlinne ❤️‍🔥🖤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0