Mer av London

London är en trevlig stad. Blev oerhört förälskad i den första gången jag var här. Sedan har det mattats av lite för var gång. Men igår kväll när jag gick en runda själv och bara tittade på byggnader, bussar, taxibilar och alla människor så kom den där känslan som jag hade första gången tillbaka. Och jag har mycket kvar att utforska av staden. Tror trots det att det kommer dröja till nästa gång. Har en del annat jag vill prioritera att göra innan dess i form av såväl resor som upplevelser av andra slag. Tid och pengar ska ju räcka också. (Även om jag är bra på att spara och själv sätta ihop resor för att få ut så mycket det bara går av båda delarna). 


(null)


(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0