I'm dreaming a lie

Så är det i mångt och mycket.
Många av mina drömmar kommer aldrig bli verklighet.
Trots att jag har svårt att drömma orealistiskt.

Någonstans är jag medveten om tiden som går, livet som gått.
Vad jag haft och vad jag har. Vad jag kan och vad jag orkar. 
Det är lite sorgligt att känna att vissa möjligheter är förbi. 
Jag väntade för länge, tog fel beslut. 

För första gången i mitt liv så känner jag att jag borde gjort annorlunda.
Att jag lade tid och energi som jag nu inte kan få tillbaka, utan någon fördel. 
En lärdom jag inte alls behövde. Det var bara slöseri med tid.

Rubrik från textrad i "I still love you" (Kiss). En konsert jag f ö verkligen ser fram emot. 
Vissa drömmar får man se till att göra verklighet av. De som är möjliga. 
Jag vill trots allt dö levande.  
 

(null)
Onsdagskänslan… 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0