Rock and Roll all night

Det finns inget som kan få mig att känna så mycket som musik. Jag har ingen stil, ingen genre som jag föredrar. Allt handlar om att vara i stunden, om lust och känsla. 

Igår kväll var jag och såg Kiss. Och jag är helt såld! På såväl framträdande som scenshow. Två låtar in fick jag nästan lite panik en kort sekund över att kvällen skulle behöva ta slut. Men sedan bara njöt jag. Av allt! Stämningen, musiken och till och med av att bli lite svedd i ansiktet av all pyroteknik från scen. 

(null)

Trodde det skulle kännas idag att det blev lite för många (och starka) drinkar under kvällen. Men mår oförskämt bra. Och jag vill ha mer! Inte nödvändigtvis mer alkohol, men av känslan och upplevelserna 🤘🏼⚡️🖤

Förbandet var dessutom en positiv överraskning. Alltid kul att upptäcka nytt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0