Julafton

Fick ett meddelande på Messenger…

En länk och texten "Ditt paradis". 

Det var den här videon: 

https://youtu.be/gNfDNMjCea4


(null)


Nu bara skrattar jag och tycker det var kul att det blev så fel. Fick en liknande grej i veckan av en annan vän. Hon fattade inte alls mitt svar och då insåg vi båda att det nog var fel video. Skulle ju kunna bli helt galet! 


Precis haft besök av barnen. Fick de mest fantastiska kylskåpsmagneter av äldsta. Kan inte sluta titta på dom. Något av det finaste jag någonsin fått. Så mycket tid det måste ha tagit att göra dessa. Till mig! På alla mina fyra pälsklingar. Nu ska jag och Ozzy fixa middag. Maxi sover. Det är slitsamt med julafton. (Han har öppnat ett paket, ätit godis och tittat på sin avlägsna kusin Bagheera på tv).


(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0