I did it!

Jäklar vad jag har stressat i veckan för att bli klar med allt som kräver två händer… Som att slå in och skicka iväg årets julklappar, fixa inför kommande julfest(er) och annat praktiskt. Lite tidigt egentligen, men så får det bli i år. (Satt lappar på det som skickats om att inget får öppnas förrän den 24:e, så hoppas jag har lydiga vänner) 😆


(null)


I morse (ja, konstigt nog en lördag) var jag inne på sjukhuset i Malmö redan vid 09 för operation. Gick oerhört smidigt och skyndade mig sen att köra hem innan bedövningen skulle börja släppa.


(null)


Nöjd med hur väl jag klarat av alla delar av det här. Allt från fixandet nämnt ovan, till förberedelser av mat kommande dagar, ta mig upp och iväg, behålla ett lugn genom ingreppet och sedan ta mig hem (även om det var lite meckigt att få på mig bilbältet och klara av att växla med vänsterhanden). 


Tyckte faktiskt jag var värd lite uppmuntran, kärlek och en present efter det. Varsågod till mig, bra jobbat och allt sånt där säger jag till mig själv och belönar mig med en konsertbiljett 🤩


(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0