WHY???

När jag ÄNTLIGEN lyckas få ihop ett inlägg av lite längre slag så försvinner det?! 
Fan, fan fan!!!
Varför fortsätter jag ens använda blogg.se? 

Kanske åtminstone borde skaffa ett riktigt konto här....
Nu har jag nån enkel variant som jag skaffade för sådär 15 år sedan och kan inte 
ens se någon ordentlig statistik (annat än totalt antal besökare under senaste veckan). 

Ska fortsätta med mitt hemmafixande istället nu en stund. 

Det går f ö bra bortsett från gårdagens lilla missöde med häftpistolen 🙈
Aldrig använt den innan och lyckades inte ladda den med stift hur jag än försökte.
Tillslut var mitt tålamod slut och jag bestämde mig för att det var värt förnedringen
att gå över till barnens pappa och be om hjälp. 
- Du kan ju börja med att köpa stift som passar till den här modellen, föreslog han. 
Jag gick hem med min häftpistol igen.
Bara något sammanbiten och något skamsen. 

Men idag är en ny dag 😁




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0