Den 10 januari 2011 – För trött för att glädjas...

Idag blev mötet på Region Skåne äntligen av.

Har pratat med dom om att få arbetsträna där och nu har jag fått träffa

enhetschefen samt min tänkta handledare.

Börjar redan i övermorgon =)

 

Tyvärr får jag inte arbeta med attitydambassadörsprojektet, men hoppas det

blir några andra intressanta uppgifter ändå.

 

Men känner mig lite dum, för jag är så likgiltig inför det hela.

Innan har jag sett fram emot det, riktigt längtat efter att få börja.

Men nu är jag bara så trött. Så tom och orkeslös. Vill ingenting.

Samtidigt vill jag inte sumpa chansen. Finns ju en möjlighet att det här

skulle kunna leda till något mer, ett riktigt jobb längre fram.

 

Måste på något sätt få tillbaka min energi och livsglädje.

Helst nu, omgående...  


Kommentarer
Postat av: Pia i Skåne

Hej Jenny!

Undrar vad du ska jobba med inom regionen?

Kram Pia.

2011-02-06 @ 12:42:15
URL: http://www.nuardetmintur.blogspot.com
Postat av: Pia i Skåne

Hej Jenny!

Kan du skicka mig ett mail, skulle vilja diskutera en sak privat med dig! Kram Pia.

2011-02-06 @ 12:46:15
Postat av: Jenny

Mail kommer =)



Kram Jenny

2011-02-07 @ 22:33:32
URL: http://remiss.blogg.se/
Postat av: Anna

2011-02-07 @ 23:16:14
Postat av: Anna

Bra att du kan känna efter ändå hur du mår tycker jag. Jag skulle också vara helt slut efter flyttbestyr som du haft.. Nu nästan 1 år senare känner jag att jag nästan börjar komma ikapp med orken efter vår flytt.. Kram!

2011-02-07 @ 23:19:16
Postat av: Jenny

Anna;

Jo, det är väl så. Allt sånt där tar ju också kraft. Har tex förstått nu i efterhand att jag tog ut mig alldeles för mycket med mitt projekt i julas (för hemlösa). Att min djupa svacka efter nyår troligen berodde på att jag behövde vila helt enkelt!

Hoppas allt är bra med dig!

Kram <3

2011-02-09 @ 22:31:44
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0