Ett trött geni...!?

De senaste två veckorna har jag haft fullt upp! Minst sagt!
Igår när Inferno sändes var jag så stressad att jag inte ens hann
uppdatera facebook-sidan för programet...
Och sen hann jag inte svara på kommentarerna efteråt heller.
(Fast det har jag gjort nu - alla mail, sms och annat också för den delen).

Och ändå så har jag bara sovit på ett ungefär 4 timmar per natt...
Dygnet har för få timmar helt enkelt. Jag hinner inte med!

Idag har jag varit så trött att jag fått en massa konstiga idéer om vad jag
skulle kunna blogga om... Bilkörning snabbt i snäva kurvor till exempel...
Eh? ja, jag vet inte riktigt, men just då kändes det som en fantastisk idé.

Jag ska nog sova nu. Några zopiklon och så hoppas vi på många timmars
sammanhängande, ostörd sömn.
Då finns det kanske en chans att jag vaknar imorgon och kan komma på saker
att blogga om som faktiskt är fantastiska. På riktigt. Inte bara i min trötta hjärna ;-)

Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej!



Det är Rebecca från samma program som dig! Jag fick tårar i ögonen när jag såg om dig. Du gjorde det så jävla bra!!! Du är en fantastisk förälder glöm aldrig det!



Fortsätt kämpa och var du, precis som du är!

adda mig på facebook --> rebecca anserud



stor kram till dig!

2010-10-16 @ 02:48:05
URL: http://www.rebeccaanserud.se
Postat av: Jenny

Hej Rebecca!

Tack - vad snäll du är! <3



Tyckte du var grymt bra, du med!!!

Fick verkligen ut känslan av både det

jobbiga och det härliga!



Du är fantastisk och såå bra i det du

gör för att förändra!



Många kramar Jenny

2010-10-17 @ 01:17:33
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0