Den 17 september 2010 – Respektlöst!!!

Idag hade jag som sagt bestämt mig för att åka in till Allas för

mötet trots allt. Christina hade inte hört av sig när jag skulle iväg

på morgonen, så jag slog en signal till redaktionen när jag satt i bilen

på väg in till Malmö.

- Men, sa dom, har inte Christina ringt dig nu heller?

Hon sa att hon skulle göra det. Hon ringde oss igår och avbokade mötet...

 

Jag blir galen på denna människa. Så otroligt respektlöst!

Bara för att jag är sjukskriven/arbetstränar så har jag faktiskt ett behov

av att planera min tid!

Ringde runt lite och fick numret till hennes chef.

Hoppas kunna få en ny handläggare som åtminstone kan avvara

en minut av sin tid för att ringa och meddela mig saker som att ett möte

har blivit inställt!

                                                                                        

Idiot! (Ursäkta, men det är hon ju)!


Kommentarer
Postat av: Em

bra att du mår bättre Jenny, tänk dem som går på arbetsträning o inte mår så bra. de orkar inte ringa till chefen ect.

när något sådant händer så måste man må bra, de som inte gör det orkar inte.

Dåligt!!!hoppas hon får en rejäl varning!!!



Kram på dig Jenny

2010-10-13 @ 11:07:47
Postat av: Jenny

Tänkte precis som du. Att om man mår dåligt så är det inte så lätt att kräva någonting från sin handläggare. Och om hon då inte hjälper en, så hämder ju ingenting och man får ingen rehabilitering. Sen efter ett år så måste man börja jobba! Tänkte först inte ta upp det med henne, eftersom jag klarat mig bra ändå. men så tänkte jag på det, att hon förmodligen är likadan mot alla. Och att någon måste se till att hon tar sitt jobb på allvar.



Kramar!

2010-10-13 @ 17:18:43
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0